Wednesday, December 8, 2010

nah. amek!


gambar recycle. hee ;)

salam. hye readers! 
cam lame je ase x update. 
bkn pe. xad mood naaa nk update.
pelik en, tyme tgh exam. berkoba2 nk update.
mcm2 idea nk tulis.
tp
abes je exam. nk tgk blog pn xad napsu. heheh!!
maybe sebab jiwa kacau kot bile musim exam ni.

taraaa!
hah again??
muka baru blog.
header. layout.
mmg xcantik pn.
feduli ape, jnji hepy ;)
slalu jugak ni tuka2 bentuk muka blog kan.
heee =)
bosan taw. yes. saya cepat bosan.
maybe xjumpe yg btol2 dhati.
eh, ni ckp sal bentuk muka blog, bukan mende len oke.
tp blog ke ape ke. same aje! wahaha~

jap2 adela penah tanya.
tittle blog "colourful of hida"
tp x warna warni pn.
jd disini segala kekusutan akan dijawab ye.
mmg colourful 2 BM nyer = warna warni.
tp xsemestinya bentuk muka blog pn cm lampu ari raya aidilfitri 2.
lampu lip lap lip lap 2.. xphm gak? feduli ape! 
hee.
warna warni kehidupan.
kadangkala suram, kadangkala cerah, kadangkala ceria, kadangkala berduka.
sume 2 warna warni kehidupan.
kan? kan?
paham skrg maksud tersirat colourful 2.

blog ni byk warna purple kan?
tp saya xminat purple. saya suka warna biru.
saya pn xpaham kenapa. 
ke saya da suka warna purple.
eh xpahamlah..

;)

FACEBOOK muka baru jugak!
xkesahlah 2.
tp bile usha2 page sape2 yg dah switch on new version 2.
baru pasan.
bahawasanye friendlist tuh
dye paparkan ikut list yg kite wat kan.
kantoi suda nati
saya listkan korg dlm kategori yg bukan2!
sesape yg dlistkan dlm kategori 
" musuh | danger | menyampah | gedik "

jadinya.
minta maaf ye dulu.
sorry. sengaja!

means b4 tuka.
kne buanglah kategori2 mengarut nih.
baek......!

seronok je saya memblock n meremove mereka2 yg menjengkelkan.
n klo korg ase saya pn menjengkelkan
dpersilakan utk meremove saya ye ;)
xkesah pn.
tp kesah jugak :(
maaf klo ade kata kata @ perbuatan saya
yg tidak senang di mata korg sume.
saya hanya insan kerdil yang masih mencari arah hidup
dan matlamat hidup 

:)

oke. sudah sudah. saya ta mahu memanjangkan entry ni lg.
bosan je.

japppppppp. lg 1. saya pn xphm tittle entry knape perlu cam 2.
wawawaaaa!

k. till then,

bubye!!

-------------

p/s : ari 2 saya teringin nak join mereka ke negara jiran. tp xade member. yg ajak pn. mcm ajak ajak ayam aje! ingat xtahu..boooo! eh, xmarah pn. sukaaa =p 



No comments: