Wednesday, December 15, 2010

jangan paksa paksa boleh?


ta ade sape yang suka dipaksa kan.

gambar ni diambil tyme program kolej kt uni.
lame dah program ni. 
biasa every program yang ade muka ni. adelah entry bakal menyusul
tapi. prog ni tak. sebab........


-------


cuma bila belek2 semula album gambar.
teringat kenapa jd begitu.
tapi
sekarang dah xkesah 
:)



"ladies night"
hanya kaum hawa sahaje terlibat.

walaupun ini bukan kali pertama.
sape sangka aku menjadi salah sorang model catwalk di atas pentas.
tetiba aje malam 2 jugak jd peserta express.
kenapalah aku di point.

ye. aku lakukan demi seorang kawan.
walaupun jauh kt sudut hati TAK RELA.
terasa dipaksa malam 2.
hmm.
sebab tahu aku memang xade bakat weh.
n dun worry. aku sedar siapa aku. 


korang tahu.
aku terima pelbagai kutukan. 
cuma aku pekakkan telinga.
walaupun yg memuji ade tp yg berkudis tetap berkudis!
ecehh. over sudah. heh.


aku yg sedia pemalu ni bertambah malu jadinya.
betapa teruknyer efek bila lakukan perkara yg terpaksa.








so. moral of the story. 
jangan paksa diri untuk lakukan perkara yang tidak disukai.
TEGAS untuk menolak. kalau x, anda sendiri yang merana.

dan juga janganlah memaksa orang lain untuk melakukan perkara yang dia tidak sukai.





No comments: