Monday, December 20, 2010

main berantai rantai pulak dia.


syarat-syarat

1. Thanks to the sender of the award and linked this entry to the sender.
2. Share 8 facts about yourself.
3. Give this award to the others blogger who deserve it.
4.sebarkan hingga semua blogger dapat (maksud award berantai)

---------------------------

award ini dikirim novelgurl.
thanks ya!

8 facts.

saya punya mata
saya punya mulut
saya punya telinga
saya punya hidung
saya punya tangan
saya punya kaki

dan juga

saya punya HATI 
saya punya PERASAAN.




award berantai ni saya rantaikan
kepada para blogger yang singgah di sini.
:)

siapa sudi sila ambil ya!

terfikir sejenak.
blogger otai, blogger hot, blogger perasan hot, etc
main ke award award ni.
tak perasan pulak.
apa anda fikirkan?
hmmmm ;)


No comments: