Sunday, April 3, 2011

saya mencari barang penting :(

ingatkan weekend ni nak relax nak chill nak rest tapi takdir Tuhan sape boleh halang. last week, dah la emosi tak berapa nak stabil. nasib cepat recovery. so lab presentation, test-test minggu lepas berjalan lancar je. even bukan dapat jawab sangat pun =.='

tetiba. balik kuliah hari jumaat tu, baru sedar handphone hilang. cuba ingat maybe kat fakulti. pinjam motor member. pecut pegi fakulti.tak pernah aku bawak motor selaju tu  =_______='. cari balik kat semua tempat. tapi still TAK JUMPA. da start tension time ni.

bila call still dapat. so thats mean tak orang curi lagikan? kat mana ni tercicir? maybe dalam bas. memang nasib lagi tak baik. balik fakulti tadi naik bas yang untuk empat kolej skli. huuu. penat sangat rasa. dala semalam tu tido lambat. stay up sebab ade test. ni lagi satu esok test malam tu baru nak stay up laaaa -_-'

petang ingat nak tunggu balik bas tu. tapi tertido T.T tak sedar langsung. argggh. stressnya rase :( 

bukan skli dua tahu jadi macam ni. berkali-kali dah. perangai sapela aku ikut ni. aku tengok family aku tak adelah cam ni. kalau tak camne akulah satu-satunya dalam family dah tiga kali wat IC baru. sume sebab hilang =______________='. handphone tu pun dah brape kali hilang. cuma nasib baik jumpa balik. kali ni tak tahulah camne.

memang aku tak boleh pegang apa-apa kat tangan. sebab nati lupa. main tinggal je kat mane-mane. lepas ni kena pesan kat kawan-kawan kalau nampak je aku pegang handphone ke purse ke, suruh simpan dalam beg.

macam budak kecik je kan!

bilalah kau nak matang hida kalau still cam ni. hahahaa.


Nokia 7210. sesiapa terjumpa tolong pulangkan balik. especially warga fakulti sains/pendidikan, kolej perdana, KTC, K9, K10
pleaseeee :(






kawan-kawan, 
doakan saya jumpa balik handphone saya ye. walaupun saya bukan jenis melekat 24 jam kat handphone tapi still handphone tu sangat penting. camne kalau parents saya call. waaaaaa. parents saya tak tahu lagi pasal ni.

'habislah kena bebel nati "_______";

No comments: