Tuesday, August 10, 2010

my sweet twenty ♥

ye saya da dewasa? hakhak.

tp saya belum TUA LAH!

thanks to my coursemates for d surprise!

tp yg best, saya dpt makan durian tyme birthday. kesian kek birthday. dak2 ni pn xpandang pn kek. maybe sbb common kot. g 1 maybe masing2 mengidam durian.hahaha! thanks to my roomate n her boyriend coz carikan durian. heheh. nseb korg xmen gler sgt kan. stakat tabur bedak carrie junior aku tas kepala kire not badla. 2 sbnrnyer menambahkan lg kecomelan aku. haha. =D

tq kwan2 :)

2-ssh yg comel!

kek pn comel!

oh tdak. gmba ni patut xya upload. agak klaka!

rumate saya cantek tp dye suda ad yg punyer. heee!

sedapnyer durian!

esoknyer sambut ngn bestfriend dr matrik. kitorg kua nek kreta sewa yd disewa org mereka. hehe. jalan2 tanpa tujuan n last2 menapak kt angsana je pon. haha. diorg ajak karok tp dsebabkan besday gurl nak men bowling. bowlinglah jd pilihan hati.hehehe. saya suka main bowling walaopun xterer! ( slalu men ngn diorg konfem2 kalah, asal tyme besday menang?. korg sje je! )

pas 2 kan. balek 2 plan nak lepak balai cerap sampai tgh malam. so singgah MSI utk solat. tp dsebabkan hal tertentu xjadi. lepak tasik jela. pn XJADI. sebab b4 sampai tasik kitorg accident la pulak! -lokasi : simpang 4, turun bukit dpn pdg besar utm- ( sorry korg aku bocor rahsia kt blog.hee ) tp aku pn xgtaw parent aku lg smpaila skg. klolah parent aku bace blog. terang-terangan aku mengantoikan diri sendri. huhu. tp yg pasti aku mmg still terbyg2 mcm mne kite langgar itu divider jalan n terbalek kancil 2 dbuatnyer. gler lah experience yg korg bg tuk besday gurl. korg first time taw aku nek ambulans g pusat kesihatan utm. huhu. tp syukur sgt2 kita sume xad pe2 lawpon kreta kancil 2 mmg da nazak kiter kejekan. then, bermula episod hari2 busy menguruskan report accident yg tetibe cam ade sumthing wrong kan. turun naek balai polis tun aminah 2. aishh. n 4 sure kne ready gnti rugi kereta yg mungkin beribu! kuatkanlah semangatku & rakan2.. 


p/s : love u all yg wish besday! saya sayang semua orang yg menyayangi dan menghargai saya! peace!!




yg berterima kasih,
nama baby - Nurul Hida
masa lahir - 11.32 pagi,
berat lahir - 1.12 kg,
trikh lahir - 17 Julai 1990,
tmpt lahir - hosp. tg karang, sel.

hahahaaaa~

No comments: