Sunday, August 22, 2010

ala...alahai

pertama. semalam dah pergi bazar tamam seri pulai (eh betul nme bazar 2. err.pedulikan.) finally. sampai gak sna. mahu pergi sana sebab orang2 berkata bahawa situ sgtla besh. especially klo nk nk dibandingkan dgn bazar FAB ( fakulti alam bina ). oke dengan sesungguhnyer saya membuat pengakuan disini SAYA XSUKA BAZAR TAMAN SERI PULAI. saya lebih suka bazar FAB 2 je! sebab yg pertama. alahai melampau sesaknyer sana.rimas! klo dah jln asyik org pijak selipar dr blkg mmg aku hangin.huuu. sebab yg kedua xade yg menarik pn sana? sama je tgk ngn FAB yg xbest 2?opps. sebab ketiga . tyme pegi nih, dlm keadaan yg sgt penat + mamai bangun tdo blom hilang. haha. sebab keempat. makanan2 yg dibeli selepas dmakan ketika berbuka. biasa aje asenyer. ade yg xsedap lg. ( demandnyer budak nih! )

 *******

pernah x korg pergi mane2 mall kt dunia nih, msuk je mne2 kedai, pekerja diorg asik ikut kite je. gler rimas en! nak tgk barang pn xsenang. samalah kesnyer.. masuklah satu kedai jual hadiah2 nih, adoyai pegi sini ikut then siap terang lg kebaikan keburukan brg kt situ. klolah round 1 kedai tuh nk explain nak ceritakan sume brg kt situ. ke? memanglah bagus. tp pelanggan ko suke ke? tgkla jenis pelanggan ko 2. klo dpt yg mengada cam aku nih. xpayahla nak mengekor je. xpasal bla dr situ cepat2. spe rugi? ko ngn bos ko jugak.

********

hehehe. post kali saje nak perasan bagus. perasan gedikk.haha. baca betul2 ek 'perasan'. 
tapi  TAK sebenarnyer.erk??


p/s : esok test anatomi. hari ini otak da ting tong akibat ketepuan menhafal!



h.i.e.D.a.a

No comments: