Tuesday, March 23, 2010

semusim ye kite semua.

terdiam seketika.

kawan-kawan.
saya baca blog kamu semua.
masing-masing ada masalah sendri.


saya hampir xpercaya.
semua kawan-kawan saya dalam masalah.
termasuk SAYA. dalam masa yang serentak.
xkiralah kawan lama kawan matriculation kawan-kawan lain

oleh itu, jom kita berfikiran positif
kalau kita fikir kita ada masalah
orang lain pn sme ade jugak.
walau berat mcm mne pn masalah itu.
selesaikan 1 persatu.
fikir dengan tenang.
fikir dengan otak
bukan fikir dengan perasaan.

tangani dengan doa berpanjangan.
tp yg pling penting
berusaha untuk ceriakan diri.
kalo x kita sendiri mahukan kecerian
sape lg.

final exam smkin dekat
jgn stress diri dengan masalah lain.
juz take it easy lawpon susah mcm mne pn.
tenangkan hati dan fikiran.
ingat Yang Maha Esa slalu.

nasihat untuk SAYA dan kawan-kawan.

p/s : test tERmodinamik diz friday. all da best to you hida! ^^

No comments: