Monday, March 29, 2010

saya mahu serius.

heheh.
serius ?? saya mahu serius. saya mahu serius study lah. setelah 2 ari mengENJOYkan diri. jadi mahu struggle 4 final pulak. saya mahu tenang. saya ta mahu kelam kabut study. even suda last minutes. saya mahu buat apa yang termampu. saya mahu perbaiki result yg sgt xbest sem lepas. saya mahu percaya diri. tapi saya belum mula lagi. saya sgt nervous. saya mahu. saya mahu !


hey, teringat meeting jumaat mlm kelmarin. wah. ramainya org baru dtg. 
Alhamdullillah. seronok~
cool back after hot. hehehe =p

balik meeting jln pesta konvo ngn dak kelab. pn seronok~

sabtu.
shopping brg dapo.
location : jusco taman U.
^^

ahad.
karoake.
12 lagu 3 org.

main bowling.
saya menang !
nom 3 dari 3 org. top 3 !
weee~
haha.

lepak balai cerap.
tenang dsana dmalam hari.

No comments: