Friday, March 26, 2010

sangkaan aku meeting malam ini adalah............?

sbrnyer
aku nak tgk bpe org yg dtg meeting malam ni.
aku ase la kn...
juz tgk jela. btol ke x sangkaan.

wei perlu ke nak calling2 nak marah2
baru nak dtg.
ingat tanggungjawab & amanah skit.
nmpk cm xikhlas kn?
dengan alasan2 yg mcm tuuut!
kasihan dia. dia jd mangsa....

aku activate kjp fb td.
n then
aku bce la komen2 korg
xpat dtg sebab ade hal lg penting la
ade mende len lah
ABES INGAT KITORG YG  DTG XAD MENDE LEN YG PENTING KE
INGAT KORG JE KE YG ADE HAL PENTING
langsung xleyh luangkan masa.
panas ati lah.
nyesal aku activate aku bce. adoiyai!

korg xkesian ke dak2 lain.

even dlm meeting
jrg beri idea2.n berkata2
aku mmg diam. diam n diam.
sbb aku mmg seorg yg DIAM.
aku xreti nk menyampuk2.

tp ttp aku support je.

aku nk nangis tgk org2 yg bekerja keras.
kasihan mereka tahu.

korg mst ingat buang masa je dtg eh?
hello klo korg tanak buang masa dtg.
bg input2 yg bernas & boleh dpkai dlm meeting supaya
MASA korg xterbuang.
supaya ade sumthing yg berkesan yg korg contribute.
yg korg ase berbaloi dtg.

xpela maybe hal korg mmg TERLALU PENTING.
masa korg TERLALU BERNILAi
sehingga xnmpk masa org len pn bernilai.
xpe..xpe...n xpe. huu.
tq.


sorry klo ade terasa.
aku mmg 'TAKUT' nk marah2 face to face.
so aku marah kt blog jew.
sbb tyme aku tulis mmg aku tgh panas.
huhu.
walaupun agaknyer aku xlyk nak panas2 ngn korg.

1 sebab je..
aku
kasihan
melihat
mereka
yg betul2
bekerja keras
yg betul2
setia
yg betul2
semangat.

>luahan rasa yg xmcm luahan rasa<

p/s : tiada niat ape2. harap 'korg' paham sendiri. fikirlah.... maaf.

No comments: