Wednesday, April 21, 2010

telenovela.



xpernah cube untuk phm. slama lapan  taon knape tanak phm. atau mmg tanak phm. ko datang tibe-tibe ko blah tibe tibe. then ko dtg blek. after that ko pergi. siapa aku. ????. kenapa ko dtg klo tanak phm. knape dtg blek. knape. tiap taon slama lapan taon tarikh tujuh belas april. aku sentiasa ingat. bodohkan. sebab aku bodoh  ble ko perbodohkan aku dan aku bodoh hingga aku perbodohkan orang lain.. sebab ko aku kejam. sebab ko aku jahat. dgn 'orang lain'. dan aku masih xtawu knape aku terus bodoh. argh. save me please. get me out from all this stupidness! a war with u. its hurt oke. h.u.r.t. i hurt with what u dont know. because of u. im being such a cold one. u stop all my sense. bila la nak sedar ni. aku bkn sespe pun. tolonglah sedar. wake up dear !!



 ~satu telenovela

No comments: