Sunday, April 11, 2010

bermula esok ! killer !




saya dan coursemate cerita kepada kawan-kawan.

yang

kami
ade 3 paper final lagi

yang 

tiga ni killer subject!


.electronic.
.modern physic.
.thermodynamic.

  +

physic optic
(da lepas. tp killer jugak.)

oleh itu, 
saya berkeputusan
untuk masukkan lappy saya 
dalam begnyer
supaya
jgn leka dengan dunia maya

so means
saya x deactivated facebook da.
saya offline aje!

selama semiggu nih sehingga 
abes final jumaat ini !

saya berharap saya berjaya lakukan !
(xbukak lappy)
-no ym skli!
- no blogspot

elektronik byk sgt blom revised padahal esok final!
selalu sgt bersama dunia maya!huh... 
kecewa hida klo parents ko tawu!
but i try to do my best tomorrow! 


p/s : jeles dengan cousemates
tp
~masih xsedar




kawan-kawan. gudluck final korg jugak !!!!!!!

No comments: