Wednesday, December 23, 2009

where my smile ?

tensionyer 2 3 ari ni.
byk sgt konflik yg berlaku.
aku ke yg salah ??

pening sgt kepala otak ni.
ade 3 program yg diadakan SERENTAK !!!
n kesemuanyer itu PENTING.

EXPERD. POKE. MAMPAN.
[experd=pendakian ke gunung kinabalu]
[poke=perkhemahan orentasi kelana siswa]
[mampan=program anak pahang]

TAMAK ke aku ??
huuuu.
org x ase mst akn pk cam 2 kan ?

experd n poke..pegang jawatan penting.
mampan xad ape. tp da janji ngn member lame.
n da confirm nme. serba salah jadinyer.

aku pening nak pilih mne satu.
kdg2 dlm claz pn xley bg tumpuan.
wah! ini suda BAHAYA !!

tiba tiba masalah kewangan turut menjadi beban.
menyertai sume ini menyebabkan perbelanjaan bertambah.
buku-buku pn blom bli lg.
alamak....
da 2 3 ari nak xwat revision.
takotnyer. dala kurg pndai tp berlagak pandai
adoyai hida !

adakah gara gara ini semua ???
bermakna kne setelkan ini semua.
barula tenang kot.

yeah.. 1 yg  tpasan sesuatu.
aku semakin jauh ngn kawan2 lme yg sme U ni.
sori korang. aku xbermaksud...
rindu korg tp waktu membataskan kite nak lepak2.

konklusinyer aku terpaksa KORBANkan salah satu.
sedihnyer...................!
n maybe
experd
terpaksa
ditinggalkan.
bubye KINABALU.

masalahnyer..
takot nak gtaw mereka yg  tpaksa kua.
serba salah sgt2. tugas suda dbahagikan.
n separuh jalan dah jalankan tugas.
beban mereka untuk lantik ketua unit baru.
aku xsampai ati...

n poke.
ini pasti aku join.
ini pilihan utama.
lawpon sejak kebelakangan ramai
yg underestimate kelab ini.
but who care !
tanggungjawab aku lg besar dalam kelab nih.

n mampan. again sori kawan......
aku xsangke sume ni berlaku
hope u all could understand me.
please ??
huuuuuuu.

air mata da tumpah.........
what the best choice for me ??????
first time terpaksa wat pilihan yg terlalu sukar ni.
Ya Allah berila petunjukmu.
dilemanyerrr..

berilakanlah aku pilihan yg tepat. Amin...


No comments: