Monday, August 17, 2009

weekend kuh?

Jumaat
mlm tuh rewang2 kt pesta konvo!
mak eh! abes kot dwit..aiseh
rm40 jugakla 1 mlm
huh
ase first n last kot g c 2.
mkanan kt c 2 bpkla sgla mahal
nyesal2 mkn kt c 2
dala xsedap, sket lak tuh (xbaikla hida. rezeki jugak kn?)

sabtu
tah xegt wat pe....
BOSAN! nak blek umaaaaa......
mlm sbtu lyn cite korea lagi
every weekend xsah xlyn korea
huuuu
mlm ni pesta konvo ad KONSERT SEH!
asl aku xg haaa? sobsobsss
dr kolej denga dgn terang dan nyata
diorg nyanyi2!(wat ak lg frust)
aizat dtg kot. besh ah lagu2 dye.
yg lawaknyer=mbe aku xley study tros denga aizat nyanyi
sian dye..hahaha
syida kate faizal tahir pn ade..xtawla.

ahad
mende yg paling aku xnak jd. jd gak!
kwn2 percaya x?? hida sound rumet dye sendri
xpenah taw dlm hidup aku sound member cm 2 skli
tp smpai ble aku nk brsabar!
aku tension taw x!
mak...mcm mne nk hidup 1taon ni....
aku bukn seorg yg suke marah2 xreti pn nk marah2
tp ble da xtahan spe boley control kan????
SORRY aku xsengaja pn sbrnyer bkasar ngn ko
ok! tutup cite!!!!
huuu
arp xberlaku lglaa...hopefully...

p/s: mgu ni ad test statistik..waaa takot gler weh! wish me luck!

No comments: