Thursday, March 8, 2012

Nangis sampai bengkak mata.

Pastu tido. memang best. rasa terlepas beban. pagi tadi rasa macam tanak g kelas. malu pule mata bengkak gitu. huhu. Tapi pegi jugak, orang bukan peduli pun. lagipun banyak urusan yang perlu diselesaikan. semacam je cousemates yang lain pandang. tapi alhamdullillah, harini dapat rasa sikit ketenangan.


kenapa menangis. seriously, aku pun tak tau. aku rasa macam2 perasaan yang tah ape2. rasa konfius, rasa sakit hati, rasa geram, rasa sunyi, rasa marah, rasa sedih, rasa tertekan, rasa kehilangan, rasa ketakutan, macam2 lagilah. tak putus-putus aku berdoa semua perasaan mengarut ni pergi. Aku tanak dah lalui apa yang aku rasakan malam tadi. terseksa jiwa raga.


tetiba aku rasa takut untuk melangkah ke hari-hari seterusya. aku jadi bingung.
apa masalah sebenar aku ni?

No comments: