Sunday, May 2, 2010

bukan telenovela 4 ye kawan kawan.

ape motifnyer 3 telenovela yg lepas. hahaha. semuanya itu hanya rekaan + realiti skit2. arapnyer xad yg terasa. huahuaaa. just rasa bosan. huhu.
location sekarang saya di kolej perdana, UTM. skudai. disini join program khidmat masyarakat ke perak. sepatutnyer ke sabah skli tapi disebabkan 'sayang' sgt ngn kelanasiswa. tarik diri dr sabah n plannyer ke jambori kebudayaan di negara I. huhu. sebut sal ni. wahai 'kawan' kelanasiswa. nak minta tolong tok tolong saya disini semua tanak kan. masing2 byk alasan kan. mentang2 d utm. semua suruh saya ye kawan. tapi pernah pk x. kolej perdana dengan hep, sejengkal ye kawan?. klo bg motor sebijik xpe lgkan, lg 1 ye kawan disini bukannyer saya berjoli senang lenang. saya ikut program lain ye kawan. so saya ade juga keje lain. busy mende len juge ye kawan. so kalo program xjadi ye kawan. jangan marah saya ye kawan. salahkan diri masing2 dulu ye kawan.

No comments: