Friday, November 6, 2009

-azab peperiksaan-

kenapa saya suda rajen update blog ?
sebab penyeksaan dan azab peperiksaan amat dasat

statistik? walahhh, dasat dasat... its so teribble horibble
sudalah carry marks anco lebo
memadailah dengan jujonyer saya mengumumkan carry mark ku d stage E !!!

abes exam, penyaket bisu ku datang n teros parah.
member bilang : uh hida, ko asal senyap semcm. ni mst sal staT td r nih.

ah...liya penyelamatku. huhuhuuu... cry on her shoulder. (xpn, kt sblh je]
b4 exam staT ajk kua, hida bilang : tanakla, aku blom abes exam. ad fzk 1 isnin ni.
after exam staT, hida bilang : liya nk ikut !

di malam khamis yg indah, aku nonton PISAU CUKUR.
hahahhaa.. not bad. hilang segala keserabutan sebentar.
lupa suda exam still belom abes. aisehhh~

tp
diorang da abes exam ! ( liya, aini, azwa, n bf azwa)
hmmm.. mereka MERDEKA. saya??
mereka BALEK rumah. saya??
mereka ENJOY. saya??

saya STRESS kawan. sgt. heLp..
ah terbyg paper finaL physic 1 isnin ni.
saya xboley concentrate lg ! masa semakin suntuk kot.

rumet saya ??
huaaa. hobi dia : study. saya mkn. dia study. saya tdo. dia study. saya online. dia study. saya saya saya saya saya... dia. study. huaaaaa~ saya jeLes sama dia.

hari sepatutnya dihabiskan dengan revision. but i do nothing. nothing kawan.
kenapa saya xbtol arini. saya ty diri sendiri. knapa & knapa. y n y ???
adakah sebab staT ? itu sudah berlalu. tp sbrnya physic 2 pn mcm kantoi.
emosi terganggu gLER. rasa mcm xberbaloi..

kenapa begitu ? saya bukan main2. saya bukan sambil lewa.
akhirnya....
r.e.d.h.a.
itu usaha kamo hida.
face realiti hida.

kamo suda berusaha. yang lain serahkan pada Yang Maha Esa.
semoga ada hikmah di sebalik semua ini.

-tammat-

mo0d : l0sT~
p/s : kawan2 doakan hida supaya dia sentiasa bersemangat untuk teruskan perjuangan dia yg belom selesai !

____________________________________________________________________

life is short to wake up in the morning with the regret. so, believe everything happen for a reason. if u get a chance. take it. if it change ur life. let it. nobody said it would be easy. they just promised it would be worth.

No comments: