Monday, December 7, 2009

ATTENTION - for UTM's student !!!



ESPECIALLY FOR NEW STUDENTS
  PENDAFTARAN WAJIB AKAN DIBUKA

SILA LAYARI WEB DIBAWAH



 IKUTI ARAHAN SELANJUTNYA












P/S : click photo for enlarged. tQ.




-credit to Liya





Friday, December 4, 2009

next ?

last post. ended by = mengantok.
this post. start = xbley tdo.

time = 4.09 a.m
siyes ! xtdo lg.
nila padah tdo ptg.
mlm jd burung hantu.

weather = hujan lebat
ptut best tdo kn ? ish !

- siapa h.i.D.a -
i believe there are some people out there ,
still know me better.
but for sure ,
im not being someone else.
im want being myself !
n from day to day ,
im always wants to be
better n better person.
- be a nice n awesome gurl !
- wanna get through new experiences everyday !
- achieves everything that i set the goal !
- n.. tells everyone who love me ,
i love them very much !
the end. t Q !
*sorry for using broken english.
*im always trying. wink`~



-today-
member nanges laa.
mengapa n kenapa.
no idea.
she's keeping the secret.
let her takes her time.
i pn nak nanges u.
i xbley tgk org nanges.
even xtaw pn knpe.
yeah. that's me oke.
but i think i know beb ,
huuu ;]
tabah ye yg !
sebab , diri ini pon dididik supaya tabah.
sebab , aku turut rasa ape yang kau rasa
in a day ,
my soul , my hope ,
gone. gone !
at that time , im alone.
but im still survive.
keep it up always.
dont give up !
it's all about feeling right ?
we are superhuman. superGURL !
-we are lovable person-
smile~

Those who wish to sing, always find a song.






Tuesday, December 1, 2009

siapa h.i.D.a ??



let my first entry in december 2009 begin with this post...........


makin lame hidup , makin xfaham diri sendiri.

 kebanyakan 1st impression orang
   -hida sombong
  - hida wat hal sendiri
   - hida susah senyum
   -hida xsuke tego orang
[ n , 
  aku taw dlm ati org2 tersebut : dye ingat dye cantek sgt , bagos sgt , ke nk sombong2 , n etc]

even dlm social networking pn cam 2=myspace
bru 2 3 comment da judge orang.
aku still ingat oke !! >>( : i dont interest 2 know snob people like u)
pedih ayat 2. siot jew.  
[len kli arap xad lg orang cam 2 add !!]

ye. hida xcantek. [cute jew. hahhaha] tp , hida x sombong.
hida tawu dye pendiam orangnya.
sebabnye ?? ble ngn seseorang 2 , dye xtaw nak cakap pe , x ad idea nak ape ,
takot nk ckp ape2 , n finally , dye diam jela.

ye. dye juga pemalu orangnya. haha ;p
dye sangat segan dengan orang.
lagi-lagi yang baru nak mengenali.
xkire lah. laki-laki atau perempuan-perempuan.
pelik ke ?? 
>>sometimes it seems like lacks of self confident right ?
yeah. ngaku2. itu diri sendiri.

tp...ada 1 rahsia.
sifat-sifat di atas akan hilang juga ,,
bile....
dye suda selesa dgn seseorang ,
dye suda rapat , baik , hepy ,
dye turut gler bile perlu gler.
dye turut huu hah bile perlu huu hah
dye turut sengal bile perlu sengal

n ,, semenjak 2 menjak nih
dye ade ramai kawan-kawan yang giler+sengal+poyo. haha ;p
hingga kadang2 dye terbawa-bawa pe'el 2 ngn orang lain.
siapa mereka ya ?
==>natikan entri h.i.D.a & kawan-kawannya.


sebut sal self confident ni kan ,,
hmm~
nak kate xad , xjugakla.
cume kurang kot. 
[yela istilah pn 'lacks' means 'kurang' lainla 'no' means 'tiada'. eseman. hehe. ]

kalo x , mestila xbleh nak berhadapan ngn masyarakat kn.
dok terperuk je. sume mende nak wat sume takot. 
wah ?? xjadi orang aku cenggituh ! hahaa ;p


-------->tetibe lak kan
hida ase ngantok sgt. 
tgk jam= suda 1.o0 a.m lah !
nak katil. nak bantal. nak selimut. nak TDO !

oke. tunggu sambungan siapa h.i.D.a yeh...;)




[lawpon aku taw tah ade org bce ke x blog aku nih. tp who cares ? blog aku. biarla aku tulis pe pon. hehee :) ]
[tp..klo ad pembace , tQ. n tQ yup !! really appreciate u all]
^^